Preguntes freqüents

Cistella

¿Com funciona la cistella?

En base a les teves preferències, al teu pressupost i a les teves comandes anteriors, cada setmana (o el període triat) t'enviarem un correu amb la cistella que et proposem, 48 hores abans de l'enviament. Si el que et proposem et sembla be hauràs de confirmar la cistella abans de les 12 h de la nit del dia anterior al enviament. També podràs modificar-la o anul·lar-la.

¿Com calculem la teva cistella?

El primer que fem és incloure tots els productes marcats com “sempre”, fins i tot si l’import supera el teu pressupost. Amb el pressupost restant fem totes les combinacions possibles dels productes que t’interessen i triem la que millor s’acosta al pressupost, a les teves preferències (poc, normal, sovint) i mirant d’oferir-te la màxima varietat respecte comandes anteriors. El nombre d’unitats de cada producte és el que has triat a les preferències.

¿Com és que no tots els productes estan disponibles per a la cistella?

Per raons de disponibilitat i preu, alguns productes no estan disponibles per al càlcul de la cistella. Aquests altres productes els podreu afegir a la vostra comanda de cistella quan rebeu la proposta.

No he rebut el correu, ¿rebré igualment la cistella?

No. Hauràs d'entrar a la teva àrea privada i confirmar la cistella. Pot ser que, per alguna raó aliena a nosaltres (bústia plena, filtres, antispam, etc) no hagis pogut llegir o rebre el correu.
Recorda que pots modificar o anul·lar la teva cistella entrant a  l’àrea privada de la web.
Una altra raó per la que no rebis el correu podria ser que hi hagi alguna incidència amb una comanda anterior o hagis programat un període de vacances. Entra a l’àrea privada per consultar-ho o posa’t en contacte amb nosaltres.

¿Quan serà la pròxima cistella?

Partint de la data de la teva última comanda i de cada quantes setmanes vulguis la teva cistella determinem la data de la teva propera cistella. Amb aquest sistema de càlcul, si una setmana anul.les la comanda o no hi ha repartiment, la cistella es tornarà a generar la setmana següent.
Sempre que vulguis, pots consultar la data del proper enviament accedint a l’àrea client de la web.

¿Què passa si el dia de l’enviament és festiu?

Els dies festius no hi ha repartiment. 
Si vols la cistella per un altre dia, pots accedir a l’opció “próxima cistella” i triar una data alternativa.

¿Puc canviar puntualment el dia i l’hora d’entrega d’una cistella?

Si la teva cistella encara no s’ha generat pots accedir a l’opció “próxima cistella” i triar una data i horari alternatiu.
Si la cistella ja està generada pots modificar el dia i horari d'entrega desde la mateixa cistella. Per confirmar el canvi hauras de clicar a "Desar canvis".

¿Puc canviar el dia i l’hora d’entrega de les properes cistelles?

Sí. Pots modificar-ho a la secció “les meves dades”. Si el dia i/o l’horari que vols està plenament ocupat no et deixarà triar-lo. Amb tot, si algun dels horaris plens és la teva única opció, posa’t en contacte amb nosaltres i mirarem de resoldre-ho.
Aquests canvis no afecten a la cistella generada però sí a les properes.

Productes

Pes del productes, racions  i minva

A cada producte s’informa del nombre de racions així com del pes brut,  amb minva, abans de la manipulació de la peça.
Així, per exemple, un lluç es pesa sencer i aleshores es prepara en rodanxes o supremes. Per a obtenir una ració a rodanxes es necessiten 250 g de lluç, mentre que per a obtenir supremes es necessiten 300 g perquè es retiren les espines.

¿Com ve envasat el peix?

Tot el peix es neteja i es prepara tal i com el client sol.licita. S’envasarà en safates de plàstic per assegurar la màxima conservació del peix i  facilita la seva congelació.

Transport refrigerat

El peix es transporta en vehicles preparats per el repartiment de mercaderies fresques per no trencar la cadena del fred.

Repartiment

¿Quines són les zones, els dies i els horaris de repartiment?

Per ara només repartim a:

Barcelona Capital, L'Hospitalet de Llobregat.
Dimarts, dimecres i divendres en 3 trams horaris:
De 14 h a 16 h
De 16 h a 18 h
De 18 h a 21 h

Sant Cugat, Valldoreix, Bellaterra i Rubí.
Dijous en 1 tram horari:
De 18 h a 21 h

Despeses d’enviament

Els clients de cistella de Barcelona ciutat i L'Hospitalet de Llobregat no paguen les despeses d’enviament per comandes superiors a 37€. La resta de clients de Barcelona ciutat i L'Hospitalet no paguen despeses d’enviament a partir del 50 €. Les despeses d’enviament són de 4 €.

¿Que passa si no sóc a casa?

Intentarem posar-nos en contacte amb tu aquell mateix moment. Si no ho aconseguim tornarem la compra a les nostres instal·lacions i procurarem tornar el dia següent. Es cobraran les despeses d’enviament addicionals.

¿Puc canviar puntualment l’adreça d’enviament d’una cistella?

Sí. En el moment que la teva cistella estigui generada podràs modificar l’adreça d’enviament. Aquest canvi només afectarà a la cistella actual.
Tingues en compte les limitacions de zones de repartiment.

¿Puc canviar l’adreça d’enviament de les properes cistelles?

Sí. Pots modificar-ho a la secció “les meves dades”. Tingues en compte les limitacions de zones de repartiment.
Aquests canvis no afecten a la cistella ja generada però sí a a les properes

Pagament

¿Com es paguen les comandes?

Les comandes de cistella es paguen sempre per càrrec al compte bancari que ens facilites. El càrrec es fa un cop confirmada la cistella, el mateix dia de l’enviament.

Les comandes puntuals es paguen amb targeta, encara que si ets client de cistella podràs triar l'opció de pagar-les amb compte bancari.

¿Com puc modificar les dades del meu compte bancari?

Per modificar les dades del compte bancari en el que es fan els càrrecs de cistella has d’anar a la secció “les meves dades”. Aquest canvi no afecta a la cistella en curs.